Bírói tévedés a Japán Open-en?

Biroi tevedes

Japán Open, Yu Zhiang vs Jun Mizutani. Szett állás 1-1 de Mizutani otthon magabiztosan játszik, egyértelműen meg fogja nyerni. Harmadik szett 7-4-re vezet a japán srác, amiko Yu Zhiang húz egy hatalmas tenyerest, ami kipattan a hálóról. Megy is bosszankodva törölközni, ekkor azonban a bíró belapozza neki a pontot. Kérdéseim: Ilyen korban még nem kell sportszerűnek lenni? A két bíró közül egyik sem látta? Akkor alkalmatlanok.
Amikor a lassítás egyértelműen mutatja, hogy mi a valóság akkor nem kellene annak megfelelően dönteni? Persze állt a mérkőzés vagy 5 percet, Mizutani meg elbukta a meccset. Neki is van mit tanulnia természetesen. A csatolt videó pont az incidenstől indul, de persze érdemes végignézni előtte is, ha jó labdameneteket akartok látni.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás